من المعروف ان البنات بتحب الكلام الحلو زي كلمة بحبك أو انا معجب او انتي شخصية مختلفة عن كل البنات، اشطة كل ده حلو بس في كلام لو اتقال لأي بنت على وجه الكرة الأرضية يقلب مودها في أقل من ثواني.

 

Sale

sale

بما أن كل الأبحاث العلمية والدراسات المعملية وتوصيات اللجان العلمية ان البنات بتحب الشوبينج وان البنت في كل حالات مبسوطة أو زعلانة أو مكتئبة أو بتحب جديد أو مفركشة جديد او مش لاقية حاجة تعملها بتجري على المحلات والشوبينج وحلاوة الشوبينج لو لقينا كلمة sale على حاجات احنا محتاجينها وبنحبها.

 

خسيتي

خسيتي

في أغنية  للهضبة عمرو دياب أسمها “خليك معايا” بيقول فيها “عارف بتعمل فيا كلمة حبيبي، زي اللي أول مرة يحس بالأمان” ده نفس الإحساس لما بنسمع كلمة ده خسيتي ازاي كده بغض النظر عن طريقة نزول الوزن ممكن يكون إكتئاب وممكن فعلا نظام أكل ورياضة كويسة.

 

unique

unqie

“ايه ده جبتها منين دي ده انا دوخت عليها وبرضه ملقتهاش ” الحاجات اللي تحسسنا مميزين ومختلفين الحاجات اللي تحسسنا اننا unique

 

عازمك

عازمك

“عازمك” الكلمة اللي عمرنا مابنصدقها يعني لو حد قالنا تعالي نخرج عازمك بنخليه او نخليها تحلف بكل حاجة، كلمة دي ممكن تغير  المود في أقل من ثانية.

 

Offer

offer (2)

كلمة اللي ممكن تقلب الموازين وتخلينا مش حاسين بحاجة حوالينا غيرها، تخيل لما تلاقي كلمة عرض على اي منتج أن شاء الله لو صابون لوكس او حاجة مش هنستخدمها بس ممكن نستخدمها عشان عليها عرض والعرض ده مش هيتكرر